ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У СІМ'Ї - 2 клас - Батьківські збори - Каталог файлів - Персональний сайт учителя початкових класів А.П. Грабар
Головна
Реєстрація
Вхід
Понеділок
05.12.2016
21:35
Вітаю Вас Гість | RSS
Персональний сайт
учителя початкових класів
Миронівського НВК

Алли Петрівни Грабар


Меню сайту

Категорії разділу
1 клас [9]
2 клас [8]
3 клас [6]
4 клас [5]

Наша кнопка

Персональний сайт учителя початкових класів Миронівського НВК А. П. Грабар


Наші друзі




Корисні сайти





Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 229

 Каталог файлів 
Головна » Файли » Батьківські збори » 2 клас

ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У СІМ'Ї
02.11.2010, 19:18

Класна кімната оформлена різноманітними виставками дитячих та родинних робіт, що розкривають інтереси і вподобання сімей, котрі будуть ділитися досвідом трудового виховання дітей.

На даних зборах виступають батьки-активісти, які шляхом різно­манітних методів вивчали стан справ щодо трудового виховання дітей у ряді сімей, потім окремі батьки діляться досвідом виховання любові до праці. Вступ і висновки робить учитель.

У вступному слові він акцентує увагу на тому, що кожна сім'я — це своєрідне джерельце великої народної педагогіки зі своїми традиціями, надбаннями і тільки їй притаманними формами, методами і засобами виховання. Тому такі семінари сприятимуть збагаченню кожної сім'ї класу кращим досвідом виховання дітей.

Потім учитель представляє ті сім'ї, чий досвід став предметом вивчення у підготовці до семінару, і надає слово комусь з їх членів (татові, мамі, дідусеві, бабусі, брату, сестричці).

Обговорення педагогічних ситуацій.

З роботи я повертаюсь по вулиці Леніна, і нерідко бачу: біля одного бу­динку дід з онуком старанно прибирають. Хлопчику не більше восьми років. Він мете, згрібає сніг, вміло орудуючи невеличкою лопатою. Влітку вони теж: дру­жно працюють. Інколи дідусь трохи допомагає внуку або показує, як треба ро­бити.

Другокласниця Наталка залишилася сама з молодшою сестричкою. Вже пі­дійшла обідня пора, а мати не повертається. Маля починає плакати. Наталка вирішила сама нагодувати її обідом, хоча раніше вона ніколи цього не робила. Пригадуючи, як робила це мама, вона підігріла обід, посадила сестричку на сті­лець, поставила на стіл тарілку з супом і нагодувала Галинку.

Наталка знала, що мама завжди після обіду миє посуд, і вирішила зробити так само. Нехай мама радіє, дивлячись на те, яка у неї хороша помічниця. Вона підігріла воду, налила її в миску, взяла мийку. Намагалася все робити, як мама. Рукави тільки не здогадалася закотити і, звичайно, намочила їх. Аж тут увійшла мама. Стомлена, роздратована, не розібравшись, у чому справа, вона сердито закричала: „Я так і знала! Треба було мені трохи затриматись, як усе пішло перевертом! Що ти зробила з платтям? Ти думаєш, що я тобі кожен день купуватиму нове? Ти помиляєшся. Не умієш не берися не за свою справу!”

1. Чому Наталка не змогла успішно впоратися з миттям посуду?

2.  Як слід було повестись матері в цій ситуації?

3. Як розв'язуються такі проблеми у вашій сім'ї?

4. Яке ставлення до праці по самообслуговуванню у вашій сім'ї?

Підсумкова бесіда:

а) трудове виховання — основа всебічного роз­витку; б) як виховати працелюбність;

в) праця молодших школярів у сім'ї;

г) недоліки і прорахунки батьків у трудовому вихованні дітей і шляхи їх подолання;

д) значення особистого прикладу батьків у трудо­вому вихованні учнів.

Вручення батькам пам'ятки з трудового виховання дітей.

Пам'ятки з трудового виховання

1. Кожного дня привчайте своїх дочок та синів до праці. Підберіть їм поси­льні трудові доручення і терпляче домагайтеся їх виконання.

2. Радійте успіхам дитини, заохочуйте її трудові починання. Нехай не дра­тують вас невдачі. Навчіть малюка, як треба робити правильно.

3. Ніколи не карайте дітей працею.

4. Виховуйте у них працелюбність і повагу до праці інших особистим при­кладом, намагайтеся, щоб у вас не розходились слова і справи.

5. Обов'язково розповідайте дітям про свою виробничу і громадську діяль­ність, про працю ваших товаришів, яких вони знають.

6. Не зачитайте поза увагою розповідь сина чи доньки про шкільні справи. Вислуховуйте їх до кінця.

7. Сприяйте участі дитини у трудових справах, які проводяться)- класі, школі.

8. Намагайтеся, самі надавати класу і школі посильну допомогу. Вона ма­тиме позитивний вплив на дитину.

9. Пам'ятайте, учитель ваш союзник у трудовому вихованні дитини)Ра­дьтеся з ним, підтримуйте його авторитет.
Категорія: 2 клас | Додав: Alluntsya
Переглядів: 2887 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 1
1  
СКАЧАТЬ

Ім`я *:
Email *:
Код *:

Вхід

Наш годинник


Погода

У нас на сайті
Всього: 2344
Нових за місяць: 16
Нових за тиждень: 4
Нових учора: 0
Нових сьогодні: 2

Адміністраторів: 1
Користувачів: 2340
Друзів: 3

Чоловіків: 428
Жінок: 1916

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0



Сьогодні у нас гостювали

Наші гості



alla © 2016