ЗМІСТ І ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У 2
КЛАСІ
1. Перелік навчальних предметів, які
вивчаються у 2 класі, та їх характеристика.
2.
Основні вимоги до знань, умінь та навичок учнів.
3.
Ознайомлення з планом виховної роботи.
4. Організаційні питання.
Основні вимоги до знань, умінь та
навичок
учнів з конкретного навчального
предмету
розкривають згідно з діючою програмою. У 2 класі учні мають навчитися
свідомо і
виразно читати цілими словами у темпі 35—60 слів за хвилину
(допускається
поскладове читання важких слів); ділити текст на логічно закінчені
частини
(абзаци); знаходити (з допомогою вчителя) відоме і невідоме, головне і
другорядне, основну думку", відповідати на запитання.
Другокласники повинні знати назви дитячих книжок,
про кого
(про що) в-них йдеться; розрізняти основні елементи книжки;
дотримуватися
санітарно-гігієнічних вимог до читання.
Вони вчаться каліграфічно правильно списувати текст
з дошки
та з підручника; писати під диктовку текст із 35-45 слів; вживати велику
букву
в іменах, прізвищах людей та кличках тварин; визначати наголос у
дво-трискладових
словах; послідовно називати у мовленому слові звуки, давати їм
характеристику,
позначати відповідними буквами.
На кінець навчального року учні другого класу
повинні вміти
читати, записувати і порівнювати числа від 0 до 100; виконувати дії
додавання
і віднімання в межах 100 (усно і письмово); знати таблицю додавання і
відповідні випадки віднімання, таблиці множення чисел 2, 3; розв'язувати
найпростіші задачі на 1-2 дії першого ступеня (зокрема на збільшення або
зменшення числа на кілька одиниць).
Виконуючи завдання, дитина повинна самостійно дібрати
необхідне навчальне приладдя, правильно розмістити його на робочому
місці, підтримувати
порядок під час заняття, знайти потрібний матеріал за змістом
підручника,
дотримуватись (під керівництвом вчителя) певної послідовності виконання
завдання, перевірити результати своєї праці, користуючись алгоритмом,
словником, зіставляючи зі зразком.
|