ЗМІСТ І ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У 2 КЛАСІ - 2 клас - Батьківські збори - Каталог файлів - Персональний сайт учителя початкових класів А.П. Грабар
Головна
Реєстрація
Вхід
Неділя
11.12.2016
05:06
Вітаю Вас Гість | RSS
Персональний сайт
учителя початкових класів
Миронівського НВК

Алли Петрівни Грабар


Меню сайту

Категорії разділу
1 клас [9]
2 клас [8]
3 клас [6]
4 клас [5]

Наша кнопка

Персональний сайт учителя початкових класів Миронівського НВК А. П. Грабар


Наші друзі




Корисні сайти





Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 231

 Каталог файлів 
Головна » Файли » Батьківські збори » 2 клас

ЗМІСТ І ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У 2 КЛАСІ
02.11.2010, 19:25

ЗМІСТ І ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У 2 КЛАСІ

1. Перелік навчальних предметів, які вивчаються у 2 класі, та їх характеристика.

2.  Основні вимоги до знань, умінь та навичок учнів.

3.  Ознайомлення з планом виховної роботи.

4. Організаційні питання.

Основні вимоги до знань, умінь та навичок учнів з конкретного нав­чального предмету розкривають згідно з діючою програмою. У 2 класі учні мають навчитися свідомо і виразно читати цілими словами у темпі 35—60 слів за хвилину (допускається поскладове читання важких слів); ділити текст на логічно закінчені частини (абзаци); знаходити (з допо­могою вчителя) відоме і невідоме, головне і другорядне, основну дум­ку", відповідати на запитання.

Другокласники повинні знати назви дитячих книжок, про кого (про що) в-них йдеться; розрізняти основні елементи книжки; дотриму­ватися санітарно-гігієнічних вимог до читання.

Вони вчаться каліграфічно правильно списувати текст з дошки та з підручника; писати під диктовку текст із 35-45 слів; вживати велику букву в іменах, прізвищах людей та кличках тварин; визначати наго­лос у дво-трискладових словах; послідовно називати у мовленому слові звуки, давати їм характеристику, позначати відповідними буквами.

На кінець навчального року учні другого класу повинні вміти чи­тати, записувати і порівнювати числа від 0 до 100; виконувати дії до­давання і віднімання в межах 100 (усно і письмово); знати таблицю до­давання і відповідні випадки віднімання, таблиці множення чисел 2, 3; розв'язувати найпростіші задачі на 1-2 дії першого ступеня (зокрема на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць).

Виконуючи завдання, дитина повинна самостійно дібрати необхід­не навчальне приладдя, правильно розмістити його на робочому місці, підтримувати порядок під час заняття, знайти потрібний матеріал за змістом підручника, дотримуватись (під керівництвом вчителя) певної послідовності виконання завдання, перевірити результати своєї праці, користуючись алгоритмом, словником, зіставляючи зі зразком.
Категорія: 2 клас | Додав: Alluntsya
Переглядів: 7218 | Завантажень: 0 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 3.8/27
Всього коментарів: 2
2  
Спасибо большое за подбор материала.

1  
супер! Спасибо!

Ім`я *:
Email *:
Код *:

Вхід

Наш годинник


Погода

У нас на сайті
Всього: 2347
Нових за місяць: 18
Нових за тиждень: 5
Нових учора: 0
Нових сьогодні: 0

Адміністраторів: 1
Користувачів: 2343
Друзів: 3

Чоловіків: 429
Жінок: 1918

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Сьогодні у нас гостювали

Наші гості



alla © 2016