ЗМІСТ І ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У З КЛАСІ - 3 клас - Батьківські збори - Каталог файлів - Персональний сайт учителя початкових класів А.П. Грабар
Головна
Реєстрація
Вхід
Понеділок
05.12.2016
21:37
Вітаю Вас Гість | RSS
Персональний сайт
учителя початкових класів
Миронівського НВК

Алли Петрівни Грабар


Меню сайту

Категорії разділу
1 клас [9]
2 клас [8]
3 клас [6]
4 клас [5]

Наша кнопка

Персональний сайт учителя початкових класів Миронівського НВК А. П. Грабар


Наші друзі




Корисні сайти





Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 229

 Каталог файлів 
Головна » Файли » Батьківські збори » 3 клас

ЗМІСТ І ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У З КЛАСІ
02.11.2010, 19:50

ЗМІСТ І ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У З КЛАСІ

1. Перелік навчальних предметів, які вивчаються у З класі, та їх характеристика.

2.  Основні вимоги до знань, умінь та навичок учнів.

3.  Ознайомлення з планом виховної роботи.

4.  Організаційні питання.

Основні вимоги до знань, умінь та навичок учнів. Закінчуючи третій клас, учні повинні вміти правильно, свідомо і виразно читати вголос цілими словами в темпі 65—80 слів за хвилину, мовчки — 85—140 слів; визначати (з допомогою вчителя) основну думку твору; групувати по­дії на головні і другорядні; складати план до прочитаного; формулю­вати запитання і завдання до тексту, пояснення вчителя, однокласни­кам під час опитування; складати розповіді за опорними словами; пра­ктично розрізняти жанри творів, тобто знати, що є казкою, оповіданням, віршем, байкою; переказувати (повно, вибірково, стисло, «своїми словами») зміст прочитаного. Третьокласники повинні вміти розрізня­ти такі елементи книжки: титульний лист, зміст, передмова (вступ), анотація, післямова. Важливо вчити дітей говорити в помірному темпі, чітко, вільно; уважно слухати співрозмовника.

Учні вчаться писати під диктовку текст із 55—65 слів, розбирати прості слова за будовою та за частинами мови, називати звуки у мов­леному слові (голосні та приголосні, а серед приголосних — тверді і м'які, дзвінкі й глухі) та букви, якими вони позначаються; визначати головні і другорядні члени речення.

Протягом року третьокласники мають засвоїти чимало знань з ма­тематики. Вони вчаться читати, записувати і порівнювати числа до 1000, виконувати усно позатабличне множення і ділення в межах 100, письмово — додавання і віднімання чисел у межах 1000 та письмово — множення і ділення на одноцифрове число. Учні розв'язують текстові арифметичні задачі на збільшення (зменшення) числа в кілька разів і складені задачі; вчаться обчислювати площу і периметр прямокутника.

Третьокласники вчаться планувати майбутню діяльність, дотриму­ватися встановленого порядку виконання, доводити правоту своїх ду­мок, порівнювати предмети за різними ознаками, перевіряти результа­ти діяльності, контролювати послідовність виконання роботи та її проміжні результати.
Категорія: 3 клас | Додав: Alluntsya
Переглядів: 4522 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 2.3/15
Всього коментарів: 1
1  
...

Ім`я *:
Email *:
Код *:

Вхід

Наш годинник


Погода

У нас на сайті
Всього: 2344
Нових за місяць: 16
Нових за тиждень: 4
Нових учора: 0
Нових сьогодні: 2

Адміністраторів: 1
Користувачів: 2340
Друзів: 3

Чоловіків: 428
Жінок: 1916

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0



Сьогодні у нас гостювали

Наші гості



alla © 2016