ЗМІСТ І
ОРГАНІЗАЦІЯ
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У 4
КЛАСІ
1. Перелік навчальних
предметів, які
вивчають у
4
класі, та їх характеристика.
2. Основні вимоги до знань,
умінь та
навичок учнів.
3. Ознайомлення з планом
виховної роботи.
4. Організаційні питання.
Основні вимоги до знань, умінь та
навичок
учнів. У 4 класі закріплюються і
уточнюються
навички свідомого, правильного, виразного читання вголос (80 — 95 слів
за
хвилину) і читання мовчки (100 — 170 слів за хвилину). Діти вчаться
членувати
текст на логічно закінчені частини, складати план прочитаного,
встановлювати
послідовні, часові і причинно-наслідкові зв'язки частин твору, знаходити
зображувально-виражальні засоби мови (влучні, емоційні уривки тексту,
слова і
вирази), знаходити слова, близькі та протилежні за значенням, а також
слова,
вжиті у переносному значенні. Учні повинні вміти орієнтуватися в змісті
підручника, знаходити прізвище письменника, твори якого вміщені у ньому.
Важливо дбати про те, щоб діти осмислено говорили і
писали;
з повагою ставилися до думки інших людей; вміли міркувати, наводити
переконливі
аргументи, відстоювати власну думку.
Учні повинні вміти писати під диктовку текст (75 —
80
слів); робити звуко-буквений аналіз слова; розбирати слово за будовою;
розрізняти частини мови; визначати головні і другорядні члени речення;
складати
усні розповіді (за опорними словами, картиною, за аналогією з прочитаним
тощо).
Діти оволодівають найпростішими уміннями редагувати власний текст.
У 4 класі учні вчаться читати, записувати і
порівнювати
числа в межах мільйона, виконувати усні та письмові обчислення. Діти
розв'язують складні задачі на використання залежностей між величинами.
Важливе місце в навчанні займає формування
геометричних
уявлень. Учні вчаться розпізнавати і зображати на папері в клітинку
прості
геометричні фігури (точка, відрізок, ламана, коло, кут, багатокутник),
вимірювати довжину відрізка і ламаної.
Діти повинні вміти тримати в порядку своє робоче місце
та навчальне приладдя, планувати свою діяльність, доводити правильність
власної
думки, користуватися прийомами запам'ятовування, оцінювати якість
виконаної
роботи, здійснювати само- та взаємоконтроль, використовуючи відомі
способи
перевірки навчального матеріалу.
|