ЗМІСТ І ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У 4 КЛАСІ - 4 клас - Батьківські збори - Каталог файлів - Персональний сайт учителя початкових класів А.П. Грабар
Головна
Реєстрація
Вхід
Субота
10.12.2016
19:31
Вітаю Вас Гість | RSS
Персональний сайт
учителя початкових класів
Миронівського НВК

Алли Петрівни Грабар


Меню сайту

Категорії разділу
1 клас [9]
2 клас [8]
3 клас [6]
4 клас [5]

Наша кнопка

Персональний сайт учителя початкових класів Миронівського НВК А. П. Грабар


Наші друзі




Корисні сайти





Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 231

 Каталог файлів 
Головна » Файли » Батьківські збори » 4 клас

ЗМІСТ І ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У 4 КЛАСІ
02.11.2010, 20:06

ЗМІСТ І ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У 4 КЛАСІ

1. Перелік навчальних предметів, які вивчають у 4 класі, та їх характеристика.

2. Основні вимоги до знань, умінь та навичок учнів.

3. Ознайомлення з планом виховної роботи.

4. Організаційні питання.

Основні вимоги до знань, умінь та навичок учнів. У 4 класі закріплюються і уточнюються навички свідомого, правильного, виразного читання вголос (80 — 95 слів за хвилину) і читання мовчки (100 — 170 слів за хвилину). Діти вчаться членувати текст на логічно закінчені частини, складати план прочитаного, встановлювати послідовні, часові і причинно-наслідкові зв'язки частин твору, знаходити зображувально-виражальні засоби мови (влучні, емоційні уривки тексту, слова і вирази), знаходити слова, близькі та протилежні за значенням, а також слова, вжиті у переносному значенні. Учні повинні вміти орієнтуватися в змісті підручника, знаходити прізвище письменника, твори якого вміщені у ньому.

Важливо дбати про те, щоб діти осмислено говорили і писали; з повагою ставилися до думки інших людей; вміли міркувати, наводити переконливі аргументи, відстоювати власну думку.

Учні повинні вміти писати під диктовку текст (75 — 80 слів); робити звуко-буквений аналіз слова; розбирати слово за будовою; розрізняти частини мови; визначати головні і другорядні члени речення; складати усні розповіді (за опорними словами, картиною, за аналогією з прочитаним тощо). Діти оволодівають найпростішими уміннями редагувати власний текст.

У 4 класі учні вчаться читати, записувати і порівнювати числа в межах мільйона, виконувати усні та письмові обчислення. Діти розв'язують складні задачі на використання залежностей між величинами.

Важливе місце в навчанні займає формування геометричних уявлень. Учні вчаться розпізнавати і зображати на папері в клітинку прості геометричні фігури (точка, відрізок, ламана, коло, кут, багатокутник), вимірювати довжину відрізка і ламаної.

Діти повинні вміти тримати в порядку своє робоче місце та навчальне приладдя, планувати свою діяльність, доводити правильність власної думки, користуватися прийомами запам'ятовування, оцінювати якість виконаної роботи, здійснювати само- та взаємоконтроль, використовуючи відомі способи перевірки навчального матеріалу.
Категорія: 4 клас | Додав: Alluntsya
Переглядів: 3457 | Завантажень: 0 | Коментарі: 3 | Рейтинг: 2.3/10
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Вхід

Наш годинник


Погода

У нас на сайті
Всього: 2347
Нових за місяць: 18
Нових за тиждень: 5
Нових учора: 1
Нових сьогодні: 0

Адміністраторів: 1
Користувачів: 2343
Друзів: 3

Чоловіків: 429
Жінок: 1918

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Сьогодні у нас гостювали

Наші гості



alla © 2016