Головна
Реєстрація
Вхід
П`ятниця
19.04.2024
11:03
Вітаю Вас Гість | RSS
Персональний сайт
учителя початкових класів
Миронівського НВК

Алли Петрівни Грабар


Меню сайту

Категорії разділу
Шкільна документація [3]
Учителю на замітку [1]
Нормативні документи [2]
Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи [10]

Наша кнопка

Персональний сайт учителя початкових класів Миронівського НВК А. П. Грабар


Наші друзі




Корисні сайти





Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 249

 Каталог файлів 
Головна » Файли » Методичний порадник

У розділі матеріалів: 16
Показано матеріалів: 11-16
Сторінки: « 1 2

Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів 1-4 класи | Переглядів: 440 | Завантажень: 0 | Додав: Alluntsya | Дата: 30.08.2016

Зі святом вас, дорогі випускники, шановні батьки, вчителі, гості, всі присутні! Настав день, коли вам доводиться пережити водночас і світлий сум, і біль розлуки з людьми, без яких не уявляєш свого життя. Людина живе і прив'язується невидимими нитками до тих, хто її оточує. Настає мить розлуки, нитки натягаються і рвуться, як струни скрипки, видаючи жалібні звуки. І кожного разу, коли струни обриваються біля серця, людина відчуває нестерпний біль. Сьогодні ці струни виграють вам мелодію прощального вальсу.

Учителю на замітку | Переглядів: 7605 | Завантажень: 157 | Додав: Alluntsya | Дата: 22.09.2010

Вимоги до складання шкільних характеристик

1. Матеріалом для характеристики є факти, зібрані в процесі спостереження за учнем.

2. Характеристикою охоплюються всі сторони особистості учня, які створюють цілісне й повне уявлення про нього.

3. Виділяються основні риси учня, характерні для нього, і які треба враховувати під час навчально-виховної діяльності.

4. У змісті характеристики розкриваються особ­ливості, які ще не є провідними, але за певних умов можуть розвинутись.

5. У характеристиці школяра відзначаються позитивні і негативні риси його характеру.

6. Виокремлюються ті риси (позитивні чи не­гативні), які потребують індивідуального підходу.

7. Розкривається динаміка розвитку особистості школяра: не тільки рівень досягнутого, а й перспективні можливості.

8. Вказуються види діяльності, які сприяють найбільшому розкриттю особистості учня.

9. Рекомендується уникати однобокості й переліку зовнішніх проявів поведінки.

10. Розкривається внутрішній світ дитини, мотиви її поведінки, спрямованість особистості, моральні якості.

11. Важливо уникати неправомірних узагальнень, що принижують гідність дитини і призводять до "навішування ярликів".

Шкільна документація | Переглядів: 10501 | Завантажень: 78 | Додав: Alluntsya | Дата: 21.09.2010

1-10 11-16

Вхід

Наш годинник


Погода

У нас на сайті
Всього: 2494
Нових за місяць: 0
Нових за тиждень: 0
Нових учора: 0
Нових сьогодні: 0

Адміністраторів: 1
Користувачів: 2490
Друзів: 3

Чоловіків: 444
Жінок: 2050

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Сьогодні у нас гостювали

Наші гості



alla © 2024