1. Значення гри для загального розвитку
дитини.
2. „Домашні” ігри.
3.
Загальні правила ігор.
Шестирічний малюк пішов у школу. Він уважно слухає
вчителя,
виконує його вказівки, оволодіває знаннями, але психологічно ще
залишається дитиною,
яка любить гратися. Тобто зміна провідної у дошкільному віці ігрової
діяльності на навчальну відбувається не зразу, а поступово. Гра
допомагає
школяреві включатися у навчання, оволодівати складною «професією» учня.
Вона
впливає на розвиток пам'яті, мислення, уяви, сприяє процесу засвоєння
знань,
умінь і навичок, збагачує соціальний досвід дитини. Крім того, спільна
гра з
малюком має ще один важливий аспект: лише через спілкування з дитиною
дорослий
проникає в її душу, сприяє виникненню довіри і взаєморозуміння.
|