1. Обговорення педагогічної
ситуації.
2. Виступ учителя.
3. Демонстрування виставок.
4. Анкетування батьків.
Обговорення педагогічної
ситуації.
Прийшов хлопчик
у перший клас. Читає досить вільно, рахує до ста,
розв'язує арифметичні задачі на додавання і віднімання, словниковий
запас
багатий — ніби все в порядку. Але проходить перших два місяці навчання, і
його
мати починає скаржитись учителю: «Не знаю, що робити з сином. Ми його
так
готували до школи, стільки з ним працювали, а похвалитись успіхами не
можемо.
Головне — зовсім не хоче вчитися. Іграшки таємно носить у портфелі, не
дивлячись на те, що я давно їх у нього відібрала і заховала.
1. Що можна сказати про готовність хлопчика до
школи?
2. Яку помилку допустили батьки, готуючи сина до
школи?
|