1. Обговорення педагогічної
ситуації.
2. Виступ класовода.
Обговорення педагогічної
ситуації.
— У мене зовсім незвичайна дитина. Повірте, я не
перебільшую. Йому зараз шість років, а він уміє швидко читати, швидко
лічити у
межах тисячі, знає майже всі держави світу, швидко, без запинки може
назвати
видатних державних діячів у країні та за кордоном. Прочитає вірша і
зразу ж
його запам'ятає. Мене це дуже турбує.
— Що ж саме? Великі здібності?
— Ні, що ви! Я вважаю, що йому нічого робити у
першому
класі. Чи не можна дитину відразу ж дати до другого класу? Адже він буде
нудьгувати
в першому класі, обганяти ровесників. Для чого ж втрачати рік?...
|