1. Створення
сприятливих умов для навчання.
2.
Черговість виконання домашніх завдань.
3.
Формування
у молодших школярів навичок самоконтролю.
4. Роль батьків в організації навчальної
діяльності дітей вдома.
Важливою умовою успішного виконання домашніх
завдань є визначений
сталий час для цієї роботи: дитина швидше входить у роботу, легше
засвоює
навчальний матеріал. Тому доцільно починати виконувати їх в один і той
самий
час. Виникає питання: коли? Фізіологи стверджують, що в другій половині
дня,
приблизно з 16.00, знову підвищується працездатність дитини. Тому учні,
котрі
навчаються в першу зміну, можуть починати виконання домашніх завдань
саме в
цей час, але за умови, що між уроками в школі і навчальною роботою
вдома була
не менш як 2,5-3-годинна перерва, тобто діти достатньо відпочили.
Відомий педагог В. Сухомлинський з цього приводу
писав, що зовсім недопустимо, щоб зразу після шкільних уроків учень на
кілька
годин сідав за книжки й зошити. Це непосильна праця, яка, зрештою,
підриває
фізичні й розумові сили, породжує байдужість до знань.
|